Panaszok

Kérjük, panaszbejelentés előtt olvassa el a HIRDETÉSI ELJÁRÁS-t.

Hogyan reklamálhat vagy küldhet vissza árut a Retina segítségével

  • Először válassza ki az egyik lehetőséget, hogy miért szeretné visszaküldeni vagy reklamálni a megvásárolt termékeket.
  • Ezután adja meg a rendeléskor megadott rendelési számot és e-mail címet.
  • Ezután válassza ki a termék(ek)et, amelyre a visszaküldés vonatkozik. Ha nem a teljes szállítmányt kapta meg, válassza ki a hiányzó terméket.
  • Ezután töltse ki az űrlap összes mezőjét.
  • Végül válassza ki az áru visszaküldésének módját. Ha a mi hibánkról van szó (rossz csomag, sérült áru, hiányos küldemény), akkor a csomagküldő szolgálat segítségével küldheti el az árut, és mi álljuk a postaköltséget.
  • Ezután csak kattintson a küldés gombra.

Ha bármilyen probléma merülne fel a Retina reklamációjával kapcsolatban, kapcsolatba léphet velünk, és mi segítünk Önnek.

Reklamációt az ITT található reklamációs űrlap segítségével is benyújthat.

Szakértői tanácsadás

Szakértői tanácsadás

A terület szakértői vagyunk, segítünk kiválasztani az Ön igényeinek legmegfelelőbb termékeket