Panaszok
Kérjük, panaszbejelentés előtt olvassa el a HIRDETÉSI ELJÁRÁS-t.
Hogyan reklamálhat vagy küldhet vissza árut a Retina segítségével
- Először válassza ki az egyik lehetőséget, hogy miért szeretné visszaküldeni vagy reklamálni a megvásárolt termékeket.
- Ezután adja meg a rendeléskor megadott rendelési számot és e-mail címet.
- Ezután válassza ki a termék(ek)et, amelyre a visszaküldés vonatkozik. Ha nem a teljes szállítmányt kapta meg, válassza ki a hiányzó terméket.
- Ezután töltse ki az űrlap összes mezőjét.
- Végül válassza ki az áru visszaküldésének módját. Ha a mi hibánkról van szó (rossz csomag, sérült áru, hiányos küldemény), akkor a csomagküldő szolgálat segítségével küldheti el az árut, és mi álljuk a postaköltséget.
- Ezután csak kattintson a küldés gombra.
Ha bármilyen probléma merülne fel a Retina reklamációjával kapcsolatban, kapcsolatba léphet velünk, és mi segítünk Önnek.
Reklamációt az ITT található reklamációs űrlap segítségével is benyújthat.